Monday, February 13, 2017

Kau Sahut tak Cabaran?

Assalamualaikum..

Ebook taknakgemuk dan OTOT masih lagi dijual. untuk maklumat lanjut sila whatsapp aku 0163241493.

Jangan lupa lawat sekali penaja taknakgemuk kat bawah tau.

Kalau ini kali pertama anda ke blog ini , sila baca dari bab 1 dahulu!

******************************************************************************************
Apa macam semua? dah mula? 

macam yang aku cakap hari sabtu yg lepas, aku nak ajak korang semua diet sekali dengan aku. ingat, kalau dzul boleh, kenapa korang tak boleh?
aku pun dah sedar badan aku dah naik, and aku dah janji nak diet sesungguhnya. rasanya dah sampai masa dah kita tinggalkan semua makanan2 yg tak sihat. tinggalkan semua cafe hipster!!

everything is going well untuk aku hari ni. aku start dengan breakfast.

Breakfast



Telur scramble 2 biji. aku letak garam je sebab tak jumpa mayonis dn tak jumpa jodoh. eh tetiba.

Lunch


Ayam aku salut dgn garam dan lada hitam pastu aku masak dalam magic pan. simple kan? im a simple man. haha.


Aku doakan korang semua berjaya la dalam diet ni.
Lepas ni aku nak update mcm mana kita nak berperang dgn diri kita masa diet. aku tak boleh nak nafikan, nak diet mmg susah. cakap mmg senang kan, bila buat baru tau azab dia.
Next aku nak update guna voicenote boleh? banyak sikit aku boleh sembang.

Goodluck untuk diet korang, jgn mudah terhasut dgn makanan, nanti dah makan sumpah menyesal.

*********************************************************************************************************************
Sila lawat penaja taknakgemuk , Turmeric Mask Powder untuk muka yg berseri!!!



11 comments:

  1. Kalau tibe2 terasa macam nak makan tu, jangan terus makan. Cuba buat benda yang melekakan korang, macam main game ke, tengok youtube ke. nanti tau2 je dah tak jadi nak makan. Boleh baca pasal teknik ni kat Sado Street

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum nak tanya.kalau sup kan ade bawang merah dgn putih as rencah kan.so dlm bawang2 tu ade carbs x?then boleh x kalau masak tomyan guna kiub maggi tom yam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bawang carbs tinggi tp dia low GI food. Kind of carbohydrate that will be rid off easily. Tp jgn amek banyak sgt...

      Dlm 1 kiub tu ada dlm 5-6g carbs. Bagi sy, boleh

      Delete
  4. Nanti post sikit induction phase masa ramadhan.. portion 2:1 dengan tips x dehydrated.. chiaseed boleh ke?

    ReplyDelete
  5. Hai abg dzul,,, nk tnye sikit ,, skrg ni conjuct mee , mer tu boleh mkn ke? Sebb mee tu rendah carb,, tolong jawab 😊😊

    ReplyDelete