Wednesday, December 21, 2011

TEMPAHAN BUKU TAKNAKGEMUK ke2 dan reCOLOUR

assalamualaikum..
sesiapa yang baru masuk blog ni , mesti baca daripada bab 1 dahulu dan khatamkan blog ni yg lagi tebal dari buku sejarah korang.. ini untuk elakkan soalan berulang dan soalan pelik , contohnya , "ayam boleh terbang tak?" dusshh...

wa , dzul update! tak payah buat muka sangat , bab memerli aku , korang memang dasyat kan? btw , aku baru habis peperiksaan STPM yang lagi susah daripada tadika+UPSR+PMR+SPM+lesen memandu..

lagi 1 , sekarang aku sudah ada 8 customer untuk program OTOT... customer pertama hilang 8kg dalam 3 minggu.. dan lagi orang 4kg dalam 3 hari.. nak jugak? lawati KLIK

**************************************************

TEMPAHAN BUKU KALI KEDUA DIBUKA

maaf sangat2 , aku terpaksa ketatkan proses pembayaran dan lebih teratur kali ni untuk elakkan salah faham dan kesulitan yanng paling sulit kalah kesulitan yang ada semasa banjir di pudu.. (tak ada kena mengena kan?)

penjualan yang lepas , berlaku kesilapan :
1)penggunaan orang ketiga sebagai tukang post yang lambat respon kepada aku
2)korang bayar sebelum raya , bila aku nak post , dah dekat raya , tak boleh
3)aku balik raya memang lambat..sebab prinsip aku , raya setahun sekali..huhu..tu lambat sikit post
4)pos laju dengan baiknya telah memulangkan parcel yg aku dah pos! grr , mula2 boleh guna pos ekspress , then tak boleh..sekarang ni aku ada banyak sampul pos ekspress tak guna..nak beli? huhu..
5)aku ada cakap , add dalam fb untuk maklumat lanjut dan complaint sebab aku sibuk dgn study yang entah bile aku study , jadi , di fb senang..
6)salah aku sebab lambat respon kat korang , ampun beribu ribu ampun , jangan ambil hati sampai akhirat eh? =D

jadi , mintak maaf dgn kesilapan semasa proses penjualan yang pertama dan aku dah pastikan semua buku dah dapat.. maka , dengarkan pantun,
buah durian sedap sekali ,

sorry ,janji dah tak buat lagi
ha , panjang tak? huhu... ok , untuk tempahan penjualan kedua , cenggini caranya...

korang akan dapat buku limited edition yang ada tandatangan DZUL...eeewww , siapa dzul tu , geli ah... huhu

1)bank in ke 
DZULFIKRI BIN ZULKIFLE
CIMB-12560008934528
MAYBANK-162076610408

berapa nak bank in? rm sejuta ke? kalau nak , boleh..huhu..
ini harganya...
                                                                          
BUKU = rm17
pos semenanjung=rm6
pos sabah dan sarawak=rm8
kalau korang nak beli lebih dari satu , tambah rm1 sahaja untuk setiap buku tambahan...

aku guna pihak ke3 untuk pos , sebab tu postage agak mahal , kena bayar orang...

2)dah bank in , sms ke 0136636712
sms hanya bila korang dah bank in ye.. kes yang lepas , aku kerugian hampir rm300 sebabkan prepaid untuk reply sms.. ingat tak cara bayar dulu.. korang sms nama dan aku sms cara bayar kan? ramai yang aku dah sms balik tapi tak jadi nak beli pun..bayangkan kena buat 2 page sms untk cara bayar.. 1 sms 30 sen..2 page , 60 sen.. hantar beribu sms..rugi kan? =(

3) kandungan sms
1.nama
2.no. telefon
3.alamat
4.nama bank bank in
5.masa pembayaran atau ref no.

4) tunggu 5-7 hari untuk pengurusan post...jika lebih seminggu tak dapat barang , sila adu dan menangis di no. 0123281801 eh? =)  aku gunakan pos daftar , walaupun lambat , tapi konfirm selamat..

hanya 300 buku sahaja dijual kali ni.. dah bayar baru sms tau , nanti akan direply semula..

**************************************************

Perasan tak perubahan ketara blog ni? www.taknakgemuk.com dah berwajah baru ! kenapa merah? sebab warning untuk orang obesiti , nanti kalau gemuk , tak larat jalan , tak larat jalan , jatuh , then sakit , badan berdarah darah , then mati.. (seram kan?) huhu..

**************************************************

Jangan lupa klik la sebarang iklan kat sini untuk membantu aku dan lawati fanpage taknakgemuk.com di Facebook ... kat belah kanan paling atas tu ada link dia..

Like and share this post ye? terima kasih daun keladi...  =)

31 comments:

  1. Saya nak 1, saya akan bank in sekarangggggggggg..........

    ReplyDelete
  2. dzul, tolong reserve utk kak emy satu buku...esok kak emy buat payment...mesti reserve kan tau!! dah laa hari tu hantar SMS, tak balas! =D

    ReplyDelete
  3. kalau nak tempah dzul lebih dari sehari boleh tak? contohnya seminggu or sebulan or lebih dtg stay rumah sy. kira mcm personal nutritionist and dietitian.mcm mana kira tu?

    ReplyDelete
  4. perghh. cntik!!! ape pndapat adik dzul diet ikut jenis darah ? saje tnye ... ade jnis darah kna lbeyh karbo lah, ade tu, kne kurang protein la , ape lah.. itu ini .

    ReplyDelete
  5. wahhhh...dzul updte blog lar..hehe...

    ReplyDelete
  6. halo..Dzul..
    aku dah cuba diet ni 2 hari je..x tahan la,pening sangat..ni contoh menu aku..
    BF-4 gelas air mineral,4 batang sosej farm's gold
    L-4 gelas air mineral,1 ketul ayam,1 biji telur rebus
    D-4 gelas air mineral,1/2 mangkuk tauge,1 ketul ayam..

    ReplyDelete
  7. dzul, nape buku tak sampai lg, dah buat payment dah ni..

    ReplyDelete
  8. emy hana ... ada banyak lagi.. =D

    Datin bulat..so far kite ada OTOT je..apa2 , boleh hubungi sy kat 0123281801...

    Ladyship.. diet mengikut blood type memang berkesan..tapi yg pasti atkins sesuai untuk semua jenis darah..=D

    ain..terkejut kan? huhu..

    anonymous..makan sikit sgt tu..konfom nanti sakit..huhu.. makan takleh sikit sgt , nanti metabolisme rendah..

    Mien adnin..mcm yg sy tulis kat atas , pihak ketiga yg post, sori , sebab tu sy tulis maximum 1week akan sampai sebab pos daftar ambil masa 3-4 hari bergantung kpd tempat .. nanti bila dorang dah post , dorang akan send tracking no. yg boleh dicheck di laman web pos daftar..sorry sgt2 sebab y hanya sign dan bagi buku kpd pihak ke3 , tp sy tak post sendiri..

    ReplyDelete
  9. Dzul, dah bank in payment buku baru sms ye?

    katy nak buku tu satu, insyaAllah katy bank in hari ni ye. :)

    ReplyDelete
  10. salam.. bku kli ni terhad 300 je ke? then klu byar bru anta sms kt dzul, mcm ne nty if bku dh hbis dijual? hehe

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. seronok baca blog ni..dh start join diet ni seminggu lps.. x sabar nk tgu dik zul update blog..skrg da hbs stpm kn?

    ReplyDelete
  13. Salam...zul...aku nak tanya... xpeke dalam sehari kita mkn byk telur...sbb aku dgr org ckp xelok mkn telur byk2....

    ReplyDelete
  14. buku dah dapat....thanx

    ReplyDelete
  15. ehem2... smekom... buku tu ader lg x...?

    ReplyDelete
  16. salam dzul, mintak maaf bebanyak ye, nak komen sikit, kadang kadang kite kene tgk masa yang sesuai utk berlawak, sebabnye tak semua perkara boleh di buat lawak. Sebagai cth entri pos utk memesan dan pembayaran buku nie. kalau boleh biarlah lebih formal sikit agar pembeli tidak merasakan ini satu gurauan ataupun bahan jenaka yg mungkin akan merugikan dzul sebagai penjual. so pikir pikir kan la ye.

    ReplyDelete
  17. SALAM..
    SY NAK TEMPAH BUKU TU SKRG.NANTI SY BANK IN KE MAYBANK YER.
    KLU ORDER ARI BILA BLH DPT YER?

    ReplyDelete
  18. Masih ade stok? kalo ade saya akan bank in duit a.s.a.p. TQ

    ReplyDelete
  19. u rock ar bro...rock on!!!sifar obesiti....

    ReplyDelete
  20. nk order gak buku kamu..ada stok lg x?

    ReplyDelete
  21. geng.. blog dah kembali suram.. tak de ke tip2 baru.... jwab2 soalan ke...

    tolong kembalikan kegemilangan taknakgemuk.com yang dulu...

    ReplyDelete
  22. saya bayar 5.3 2012, tp buku x dapat pon..sedddih..,.;(

    ReplyDelete
  23. Saya dh byr untuk pmblian buku ptghn Feb...pun blm sampai....huhu

    ReplyDelete
  24. saya bayar utk 2 buah buku,awal feb tp sampai skrg tak sampai2 buku tu.dah puas sms and kol tp lgsung takde respon

    ReplyDelete
  25. kenapa ramai x dpt...msg pon x reply n i ade kol..xpelah...klo da tade rezeki..tp please perihatin ok..

    ReplyDelete
  26. Aku dh byr untuk buku tu tgh bln feb...tp smp skrg xdpt lg....Msg xdlyn...cll xdangkt....smga ko btmbah kaya dgn menganiaya kmi mcm nie....agak2 la kalo nk buat bsnes mcm nie....

    ReplyDelete
  27. Salam....saya azzua....tadi ada sms msj untuk order 2 buah buku TAK NAK GEMUK....malam nie sy bankin duit di akaun Cimbank....
    Bila dah baik in sy msj n bagi information tersebut...

    ReplyDelete