Friday, May 27, 2011

Penjualan Tshirt Limited edition dan penaja baru ! =D

Assalamualaikum...

Rasanya tak perlu lagi nak bagitaw , sesiapa yang baru masuk blog ni , baca dari bab 1 , khatamkan..tapi tak perlu la buat pulut kuning lepas tu macam korang baru habis khatam Al-Quran..
Kenapa kena khatamkan? sebab untuk mengelakkan soalan yang berulang..kalau ada soalan yang berulang , aku akan poyo macam artis , jawab
no komen" .. huhu...

Ok , jangan lupa lawat panaja2 aku ,
Ameena Boutique - TUDUNG
Secret Arcade - BARANG EXCLUSIVE (include Spanx)
Tya's touch - Mekap

Kalau korang rajin , silalah vota www.taknakgemuk.com dalam digi wwwow award ni..aku pun tak pasti ade lagi ke tak contest ni..aku tak kisah sangat bende ni , yg penting ramai yg kurus kan? kalau setakat nak glamour tapi semua badan macam gajah mengandung , baik aku jual tudung , lagi untung..huhu...

***************************************
ALhamdulillah www.taknakgemuk.com sudah ada penaja baru ! korang jeles la kan sebabkan paras rupa aku, dah ada orang nak taja lagi...( ya , semua boleh muntah sekarang)

Ok , ni penaja taknakgemuk yang terbaru....


Photobucket

Ok ,macam gambar di atas , jangan lupa lawat Creative-shop2u.portalniaga.com ...
Macam2 barng ada , perfume , barang2 wanita , handphone pun ada... kuih muih dan kuih teaw je takde...huhu


Harap korang semua lawat penaja2 aku dan beli lah barang daripada dorang sebab dorang la yg membantu taknakgemuk untuk terus bergerak..(bergerak tak bermaksud taknakgemuk tu kereta boleh gerak ok...)

Ukuran saiz lihat sini


***************************************************

ok , ada yang dah tgk design baju taknakgemuk limited edition dan ada yang belum...kalau dah tengok , maknnya korang tengok kat fanpage taknakgemuk di facebook...takkan kat astro first plak...

ok , ni designnya...


Amacam , cantik tak..ok , ini adalah limited edition , jadi , hanya 50 helai akan dijual kepada followers..

harga untuk sehelai baju adalah rm30 dan post hanya rm5...jadi , total , rm35...

Bagaimana nak beli?

Pertama , masukkan duit kedalam akaun
DZULFIKRI BIN ZULKIFLE
CIMB-12560008934528
MAYBANK-162076610408

ok, selepas sudah bank in , hantarkan email ke taknakgemuklimited@gmail.com
sertakn sekali nama, alamat, saiz baju , no. utk dihubungi...

Apa2 pertanyaan boleh hubungi 0133749468,, kol sahaja ok , aku tak reti main message...huhu....bukan apa , aku perlu lah menjaga kepentingan kredit aku..huhu..so , korang boleh kol aku...

sesiapa yang beli banyak , boleh dapat diskaun , so , elok kol aku dulu ok..=D

tarikh akhir pembayaran ahad 5 Jun..siapa cepat , dia dapat..
harap korang support la aku..aku teringin sangat mengembangkan lagi www.taknakgemuk.com...


**************************************************************************
Sekian , ingat , soalan sila letak di bahagian komen..selain drpd bahagian komen , aku akan berlagak merajuk dan tak jawab soalan korang..huhu...

Untuk sesiapa yg nak iklankan perniagaan , boleh la hubungi aku di dzfikri@gmail.com untuk berurusan.. jangan nak iklankan diri sudah la..

Jangan lupa lawat FANPAGE TAKNAKGEMUK...

Assalamualaikum.. =D

5 comments:

  1. salam zull...saya ikut diet awak ni..tp boleh tak satu prmintaan..tlg tukar jenis tulisan nii..sbb sakit mata bila baca...sbb kreatif sgt hehehe...

    ReplyDelete
  2. salam zul..
    saye nak tnye lar kalo kerepek ubi o kentang bole mkn x??

    ReplyDelete
  3. nak tnye..tosei bawang kat mamak tu bape banyak karbo sekeping...thanks

    ReplyDelete
  4. perkataan kite bakor je lemak tu...tu yg lemah smgt nak beli,hehehe malu la org tgk

    ReplyDelete
  5. japanese taufa a.k.a. tauhu telur tu dpt ker kiter amek dzul?

    ReplyDelete