Sunday, June 5, 2011

Buku www.taknakgemuk.com (diari nak kurus)

Assalamualaikum...

Rasanya tak perlu lagi nak bagitaw , sesiapa yang baru masuk blog ni , baca dari bab 1 , khatamkan..tapi tak perlu la buat pulut kuning lepas tu macam korang baru habis khatam Al-Quran..
Kenapa kena khatamkan? sebab untuk mengelakkan soalan yang berulang..kalau ada soalan yang berulang , aku akan poyo macam artis , jawab
no komen" .. huhu...

Ok , jangan lupa lawat panaja2 aku ,
Ameena Boutique - TUDUNG
Secret Arcade - BARANG EXCLUSIVE (include Spanx)
CreativeShop2u - Semua jenis barang (termasuk phone dan kereta sewa)
Tya's touch - Mekap

Kalau korang rajin , silalah vote www.taknakgemuk.com dalam digiwwwow award ni..aku pun tak pasti ade lagi ke tak contest ni..aku tak kisah sangat bende ni , yg penting ramai yg kurus kan? kalau setakat nak glamour tapi semua badan macam gajah mengandung , baik aku jual tudung , lagi untung..huhu...

*************************************************
Selepas 6 bulan bekerjasama dengan Mazni Irfan Publication , penghasilan buku Diari Nak Kurus akan diterbitkan dijangka pada bulan 6 ni . itu dalam bahasa sopan , dalam bahasa aku ,, selepas 6 bulan aku berpeluh-peluh menulis buku hinggakan tak tak tidur tgh hari , (kantoi tgh hari selalu tido) , maka , buku Diari Nak Kurus akan diterbitkan bulan Jun ni insyaALLAH...
lepas berbincang mengenai kontrak pagi tadi dgn saudara Irfan , buku ni akan ada di kedai2 buku seperti MPH , POPULAR , KINOKUNIYA , dll.. aku tak tahu nama kedai buku sebab...aku jarang pergi kedai buku..huhu..

kitorang pun buat keputusan untuk pastikan harga buku ni murah supaya semua orang boleh beli..tengok , baik tak aku? cakap aku baik cepat! huhu,,

Kelebihan buku ni?
terusun dan berganda lebih lengkap daripada blog... dalam buku ni juga ada keempatempat fasa diet Atkins... =D

ni ada gambar Kontrak dan Pruf (contoh buku) yg aku dapat daripda saudara irfan ...owh , aku jugak dibelanja minum oleh saudara irfan..nape tak belanja makan sekali? huhu,,diet weh...



Jadi , nantikan ok buku Diari Nak Kurus di pasaran .. jangan beli yang cetak rompak , ade ke? huhu..

*****************************************************

Ok , sesiapa yang masih nak beli baju www.taknakgemuk.com , boleh sms no. 0133749468 ...
kemungkinan besar limited edition ni akan jadi Last Edition sebab sambutan agak hambar.. maybe...


*****************************************************

Sekian , ingat , soalan sila letak di bahagian komen..selain drpd bahagian komen , aku akan berlagak merajuk dan tak jawab soalan korang..huhu...

Untuk sesiapa yg nak iklankan perniagaan , boleh la hubungi aku di dzfikri@gmail.com untuk berurusan.. jangan nak iklankan diri sudah la..

Jangan lupa lawat FANPAGE TAKNAKGEMUK...

Assalamualaikum.. =D

19 comments:

  1. Tahniah adik Dzull..
    akak pun nk beli la nanti sbg tanda support.
    Alhamdulillah dah 3 minggu ikut diet ni.
    kg xlah byk turun tp ok lah.sebelum ni nk turun 1kg pun payah yg amat.skang dah turun 6kg.hari2 tengok cermin mcm xde perubahan.tp kan jeans size 36 semua dah xleh pakai.menggelebeh.hehehe
    da tukar ke size 34.xsabar nk tgu pakai jenas size 30 lak.nk beli baju skang pun mcm best.dulu nk beli baju asyik xconfident takut xmuat.skang kalau g shopping bila minta size baju siap promoter tu ckp lg, tu size paling besar kak.akak cuba size kecik sikit la.ehem2...seronok je bila org tegur makin kurus dan cantik.hahahaha...selamat RM10 ribu tu...

    ReplyDelete
  2. HARI NI BARU FIRST DAY..TAPI RASE PENING2..NAK KATE MENGANDUNG BELUM KAWIN LAGI...OMG

    ReplyDelete
  3. Dalam Dairy tu ada Bab bab mcm kat laman ni ke? mesti best nak satu ye

    ReplyDelete
  4. @lovetostory : rasanya dzul penah citer sal bende ni, awal2 induction mmg akan rasa pening2, nafas berbau, tu tanda proses ketosis nak berlaku. gudluck!

    ReplyDelete
  5. zul..cpt2 kuarkan buku tu..akak nana nk g bli ni..spare duit ciap2 dah!hehehe..anyways, gud luck adk zul t0mey..akak p0n wt diet atkin ni wlaup0n ada teman rapat pelik tgk n perli2..akan ku teruskan jua ngn diet ni..zul b0leh,xkn kak nana x leh kn??^_^

    ReplyDelete
  6. salam zul..
    akk dh bc dh khatam blog ang..best ar selama 2 bulan akk diet turun 8kg jek..baru akk tahu bahawasanya akk telah diet low kalori(hancus!!)...mulai pagi akak dh mula diet atkin ni...

    pagi:minum susu anlene( walaupun tk dibenarkan dalam atkin diet sbb akk sakit pinggang so doktor syorkan minum segelas) :)dengan biskut Jacob 4 keping(akan perbaiki menu ni lagi)

    t/hari: 1 ekor Kembung/ayam ptg/2 jenis sayur hijau/3 gelas air suam( lawas jek pembuangan kecil dan besar alhamdulilah)

    malam: lum confirmkan lagi maybe air suam jek

    air o plus suam mmg lebih gak

    sejak semalam hingga petang ini ( 2 hari jek baca) tamatlah baca blog dzul ni kerap akak g toilet sampai my urine putih alhamdulilah..

    akk makan vitamin membantu mana2 yang dalam tubuh mana kurang

    terima kasih dzul...

    ReplyDelete
  7. Nt akak akan beli buku ni..tak sabar pulok :)

    ReplyDelete
  8. congratz bro for ur book~~hehehe...papepon..sblom ak iklan officially..ak try test kt sini ek dzul..heh..http://www.kelabjutawan.org/index.php?ref=AZRAEIMY

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. sape2 tolong jwb ni..

    ni hari ke 3 wat diet ni.. pening,ketar tgn n kebas ni mmg simptom biase erh.. plus rase bdn lemah jewk..

    then ade bace kat intenet.. buah nangka n buah nona 0 carbs.. so boleh mkn eh?

    then smlm beli mayo kimball.. tgk carbs die 1.1g per serving.. okay x?

    ReplyDelete
  11. Makin maju ngko dzul ek...hehehehe

    ReplyDelete
  12. da keluau ke belum buku,nk p popular ni,xsabaau nk beli....

    ReplyDelete
  13. wah ade dibukukan ke? bagus! tak sabar nak baca bab fasa ke dua tiga dan empat yey!

    ReplyDelete
  14. salam...zul saya putus asa :(
    2 minggu cuti saya joging hari-hari satu kilo tak turun..makan pun saya jaga...
    air memang banyak minum...kenapa ya??
    saya stop amik multivitamin...
    sebab tu ke berat tak turun???

    ReplyDelete
  15. mimi: kalau ketar2 tu perkara biasa mula2 nk start diet ( mimi pnh diet ke sebelum atau ni baru 1st?).. nt biasala

    Zul: Akk dah turun 2kilo seminggu tq dear..

    ReplyDelete
  16. SALAM.. SAYA BARU NK MULA DIET..MINTAK PANDANGAN AWAK.

    ReplyDelete
  17. salam..nk beli nk beli..leh x order bku 2 anta trus ke umh je..bli scr on9??x da masa nk p cari bku 2..papun xsabo nk bc bku 2..thnks zul

    ReplyDelete