Tuesday, March 1, 2011

Words from Sponsor



Assalamualaikum..

Perhatian kepada semua follower taknakgemuk dan pengguna jalan raya . Sila baca daripada bab 1 supaya anda semua tahu ape kejadahnya diet ini . Ini bertujuan untuk mengelakkan sebarang soalan yang berulang . Soalan berulang kemungkinan tidak akan dijawab akibat ... entah , aku pun tak tahu .. jadi , baca je dari mula dan berhati hati di jalan raya ok ?

Setiap maklumat yang aku dapat pada peringkat awal mungkin tidak lengkap , jadi , ada kalanya bila aku baru sedar daripada angan yang aku ni tersilap , baru la aku mengaku aku bodoh dan membetulkan kesilapan yang ada . sebab tu kena selalu Usharrr blog ni ye ? uit ..jangan doa aku jadi bodoh , mampus aku dalam exam nanti ...

**************************************

Hari ni tak ada post pasal diet ... tapi...!

Nak bagitahu , taknakgemuk.com sudahpun ditaja oleh Ameena Boutique ...

Ape benda ameena boutique ni ? kedai jual kuih ? Kedai repair basikal ?


Oh tidak , ni la satu2nya website yang aku gunakan sebagai tempat untuk membeli tudung2 yg ditempah oleh family2 aku kecuali bapak aku..gile ke bapak aku nak pakai tudung ?

Kenape aku beli kat sini ? sebab servicenye pantas dan tudung2 die pun cantik..so , tak terkejut la kalau aku beli tudung ok , tapi bukan pakai sendiri! beli untuk orang je...


Disebabkan aku da banyak beli , Ameena boutique pun sudi menyeponcer blog ni . Akhirnya ada la jugak orang yang boleh tolong aku bayar untuk penyelenggaraan blog ni . Abg nuffnang ape cite ? takleh harap...huhu...

Tak pecaye tudung kat ameena boutique lawa2 ? lau tak pecaye , tekan la gambar yg kat belah kanan tu ok..

Mane2 pihak yg ingin sponsor lagi @ letak iklan di taknakgemuk.com , boleh la emailkan ke dzfikri@gmail.com . Segala bantuan anda amat dihargai dan disudahi dengan senyum daripada malam hingga ke pagi...

Sekian , lusa aku update sebab minggu ni exam , lusa aku akan bagi contoh menu aku ok ?

Lawatilah ameena boutique tu ok ? konfirm puas hati la...

**************************************


11 comments:

  1. tunggu akk jadi towkey kedai tudung la br leh sponsor..;P

    ReplyDelete
  2. Tengok model tuh memang cun! :D
    Ingatkan awek dzul td..muehehe

    ReplyDelete
  3. zul., zizah baru join awk py blog niee..
    zizah nak share menu bf, lunch, dinner..
    bf - biskut tawar air milo tanpa gula
    lunch - ratah sayur bayam,salad,tempe goreng
    dinner- minum susu omega plus @ tak makan langsung.. so apa pendapat dzul..?
    ade idea lain ganti menu lain pd pendapat dzul sendiri..?

    ReplyDelete
  4. hiiii..sy bru TERjupe u punyer blog..memang bagus sgttt...sy bru baca bab 1....nk tnyer nie...u punyer diet x exercise kew? just pantang mkan jew yg u list kan kt bab 1 erk...

    ReplyDelete
  5. zizah...dah baca dari bab 1 ke?rasanya banyak awak tertinggal tu..nanti mesti dzul x jwb sebab soalan berulang.. :D

    ReplyDelete
  6. zizah,..u ni diet salah konsep, lari daripada tajuk,...sila baca balik bab 1.paham betul2 ya,apa itu atkins.

    ReplyDelete
  7. My..Bile tu? huhu..

    Hasue..Awek dzul tak cun , sebab dzul handsome! haha..

    Zizah..salah diet ni..bace dr bab 1...

    Anonymous..dlm atkins just senaman ringan pn dah ok..xyah snaman gile2 macam besok xleh senaman dah..

    Myoliza..die salah port la kak..=D

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah dapat sponsor. best tu..heheh...congratulation.

    ReplyDelete
  9. zul., okey zizah dh ubah menu utk hari nie ;
    bf, lunch, dinner..
    bf= 4 biji telur rebus + mayonis kimball (1.1gram)=ambik 1 sudu kecik.
    lunch= 2 ketul ayam goreng + 1mangkuk salad.
    dinner= 3 biji telur goreng
    air masak zizah minum 2.5 liter.. air kencing warna putih jadi yee.. amacam..?hehe..

    ReplyDelete
  10. hi,zizah.

    well done.a good start.chaiyok! chaiyok!

    ReplyDelete
  11. mna bab 1? napa tak jumpa link bab 1???

    ReplyDelete