Monday, January 18, 2010

Bab 5 : Aku serius,sedia, dan Ready





assalamualaikum...

sape yg baru msk,cam biase,masok Bab 1,,bkn BabI k:D

ok,ade yg serius mmg nk kurus an? da x tahan jd gemuK? riso skateboard patah bile naek? or temperature kete naek sebaek sahje korunk naek n kete tetibe jd sporty(lowered)?

so,kne la serius an wat bnde nih..n ade agi 1 care nk wat kite lebeh serius...yup,POST GAMBA sebelum..n t bandingkan dgn gamba selepas...

so,aku nk wat cam diet group la kn,bkn mcm da,mmg group pn,yg mane korunk post gamba n berat asal korunk n berat idaman korunk..so,bile da smpai t,post blk gamba n kite tgk la difference antare korunk yg lame n yg baru..paham? (angguk2 pale)

so,tlg post kn dgn add aku kat ym dz_huzaifi ataupn send kat emel aku dzfikri@gmail.com...

sertekn wang berjumlah rm500 skali..hoho,itu gurau,tp lau nk kasi betul2,dompet aku sentiase terbukak:D

ok,aku de agi gamba aku dulu2 nk share kat korunk...tgk le

besa an? so,korunk pn bole brubah:D

ni yg 2 bulan lepas...








20 comments:

  1. WAH.. MCM X PERCAYA 2 BULAN LEH JADI MCM NI.. HUHUHU

    ReplyDelete
  2. wah,gile hebat budak nih...salute akak dik...caya ah..

    ReplyDelete
  3. kasi salute dh.. syabas2x... hehehehe...

    ReplyDelete
  4. wah...akak penah diet 2bulan..tp bkn ikt cara adik la..just xmkn ns jer..tp trn ciput jer...huhu...skrg dah makin gemuk..uwaaa...

    ReplyDelete
  5. nak menangis aku tgk.betahun aku diet tak jln juga.hwaaa!!

    ReplyDelete
  6. Maksud Dzul bukan 2 bulan diet lepas tu leh jadi cam pic kat bawah, tapi itu gambar 2 bulan lepas dia ambik da, haha.

    ReplyDelete
  7. dzul..
    dlm 2bln blh jd mcm tu?,,
    semangat2 moge kuat hati nk ikut jejak dzul he3

    ReplyDelete
  8. melelehhh air mata nengok perbezaan ketara dlm masa 2 bulan aje...uhuhuhuh...ni yg semangat nak try jugakk...i don care....!!

    ReplyDelete
  9. haha gambar ni bukan bermaksud 2 bulan selepas itu la..
    tp 2 bulan lepas..haha sila baca btul2.. :D
    btway.. tabik hormat padamu.. :D aku memfolowmu berdiet..huahahaha kurus skit..tp dah kantoi...
    nak kurus balik. :D

    ReplyDelete
  10. nak cuba gak la, sebelum ni da macam2 cara cuba tp still tak berkesan..da siap masuk gym segala dah.

    ReplyDelete
  11. bagus2 betul dik dzul ni.... apa yang adik cuba sarankan memang bagus.... nilah kemajuan kendiri yang ada dan hasilnya kalau kita benar2 dan sungguh2 ikhlas dan jujur dengan diri kita... tahniah dik usaha anda setahun membuahkan hasil...

    ReplyDelete
  12. makk aii dik..serious kurus dgn kedahsyatannya..akk pn nk kurus gak..tgh dlm usaha n bace blog kmu to get some ideas..brilliant weii..u can write very well dik..akak ni ckgu tpi ckgu pn kagum ngn penulisan seorg pelajar....kedahsyatan teramat

    ReplyDelete
  13. gambar y dua bulan lepas tu merujuk gambar paling bawah sekali tu lah sahabat2 sekalian. heheehe mesti dzul pun gelak2 baca komen sume. :)

    ReplyDelete
  14. betul ke 2 bulan tuh??mcm tak percaya jer...

    ReplyDelete
  15. pergh wa percaya la beb mmg handsome la lu skrg nk jugakkkkk

    ReplyDelete
  16. what sorcery is this? in 2 months?

    ReplyDelete